Thank you :D

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday 26 December 2012

C.I.N.T.A



Hai semua , maafkan saya kalau saya jarang update post dekat sini sebab sekarang memang saya kurang active di blog .. Sebelum tu jangan lupa jawab salam dekat atas tu ye :) .

Okay hari ni saya nak cerita tentang C.I.N.T.A .. hmmm macam pelik je kan tajuk saya pada hari ini ?? Sebenarnya saya tahu mungkin saya masih terlalu muda nak bercinta .. Am I Right ??

Disini saya nak bercerita pengalaman saya bersama dengan dia .. Actually tak pernah pun jumpa dia dan saya rasa macam ouuh okay .. macam mana boleh suka dia pun saya tak tahu .___.

Apa pun saya nak ucapkan terima kasih sangat-sangat dekat dia sebab saya bagi dia peluang kedua dan dia cuba untuk menghargai walaupun dia gagal . Tapi saya takkan pernah salahkan dia .. Mungkin dia bukan yang terbaik untuk saya :)

Saya berharap sangat suatu hari nanti dia dapat jumpa orang yang lebih baik daripada saya :') .. InsyaAllah . Saya akhiri cerita saya dengan Assalamualaikum =) .. Jangan lupa jawab salam tu ye ..


Thanks kerana membaca entry Mai.If suka like la ^_^

0 like this:

Post a Comment