Thank you :D

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday 28 December 2012

2013 Bakal Menjelang =)



Hai semua =) .. Jangan lupa jawab salam dekat atas tu ye .. Seperti yang semua tahu 2012 bakal melabuhkan tirai ini bermakna 2013 bakal menjelang .. 2013 ?? Maknanya umur saya 17 tahun .. Double What ?! 17 tahun ?? Maknanya saya SPM la --' .. Sejujurnya saya cakap saya tak bersedia .. Tajuk tingkatan 4 pun saya hanya study sikit-2 je .. Itu pun study main-2 .. Study sambil dengar music manalah nak masuk kan ??

Azam 2013
- Belajar rajin-rajin
-Jangan main-main
-Stop study sambil dengar music
-Lulus keempat-empat subjek sains =) 

-
-
-
-
-
-

Walau apapun saya harap sangat saya dapat 9A =) .. Tak dapat 9A+ pun tak pe la janji 9A ....
Tolong doakan saya buat yang terbaik untuk SPM .. Terima Kasih =)

Sampai disini sahajalah post saya untuk kali ini .. Yang buruk datang daripada saya dan yang baik datangnya daripada Allah ..

Salam Sayang , NurMaisarah .. 




Thanks kerana membaca entry Mai.If suka like la ^_^

0 like this:

Post a Comment