Thank you :D

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday 10 June 2013

Tak Ada Perkataan Yang Sesuai Untuk Tajuk Ni ..



Assalamualaikum dan salam sejahtera :) Sejak sekian lama saya tinggalkan blog ini , akhirnya saya mengambil keputusan untuk update post disini . *tiup habuk* fuh dah bersih dah blog ni :3

Hahaha k , I'm weird --' . actually tak ada tajuk khusus pun nak tulis dekat sini btw saya just nak tulis pasal life saya ketika menjadi tingkatan 5 ini , walaupun belum habis lagi sebenarnya --' .

apa-apa pun sepanjang saya bersekolah di smp (tak payah tahun nama penuh ye) :P .macam-macam saya telah lalui . Orang suka kita orang benci kita itu normal . tapi kalau lebih kepada benci , tak tahu nak cakap apa .. Yes , I know I'm a prefect but perlu ke korang benci aku sebab aku pengawas ? Aku rasa tak perlu kot :') ......

Actually , macam ni ... aku memang syak orang yang tanya aku soalan dekat ask.fm ialah salah seorang daripada kawan sekolah aku tapi tak tahu siapa . nak syak orang pun tak sampai hati .. Sebenci mana pun korang dekat seseorang , suatu hari nanti dia juga yang akan tolong kau . Percayalah :)

Sebenarnya , aku rasa macam-macam cabaran yang aku dah lalui masa sekolah dekat situ walaupun tak sampai penghujung tahun lagi . Perlu ke korang SEBAR cerita pasal aku ? Keburukan aku ? Maaflah , semua manusia yang hidup dekat muka bumi Allah S.W.T . ni tak semuanya sempurna :') ....

Cukup cerita pasal orang yang benci aku . Sekarang pasal aliran yang aku ambil . I'm a pure science student tapi ........ bukan aku tak pernah suka dengan subjek tu cuma kadang-kadang aku rasa macam terlalu berat untuk aku . Kenapa aku rasa macam tu ? Sebab aku tengok budak sastera kebanyakkannya happy je . Tapi , korang perasan tak ? kebanyakkan yang dapat semua A adalah budak pure science . pelik kan ? hmmmmm .

Wait a minute , kenapa aku cerita pasal aliran ? Sebenarnya , aku nak sangat ambil aliran akaun tapi aku dapat pure science .hmmm . then , ada orang cakap dekat aku , tak nak tukar ke ? aku cakap lah nak tapi nak buat macam mana dah terlambat ..

Tapi , aku percaya yang masa depan aku lebih cerah kalau aku ambil akaun bila aku sambung study nanti . Mesti ada orang tanya kan kenapa aku nak ambil akaun ... Korang tak tahu betapa terseksanya aku dekat sini . aku tak pernah lulus 4 subjek pure science tu . percaya tak ? hahahaha terpulang kalau nak percaya ke tak . Lulus ? pernah . tapi masa exam pertama je lah .

hmmmmm . cukuplah setakat sini aku membebel dekat sini . jumpa lagi di post akan datang .. sebelum itu , TOLONG MAAFKAN Nur Maisarah Mat Isa jika dia ada buat kesalahan .

Salam Ikhlas ,
NurMaisarah  ღ

Thanks kerana membaca entry Mai.If suka like la ^_^

0 like this:

Post a Comment