Thank you :D

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday 31 October 2012

SPM Examination Menjelang Tiba =)

Hai , jangan lupa jawab salam dekat atas tu . ermm dah berkurun abad saya tak update post dekat sini . akhirnya hari ini berjaya juga saya update ^_^ . Tujuan saya update status .. apa ye ?? haha sorry tak betul sikit . seperti yang semua tahu , SPM bakal tiba.kakak dan abang Form 5 akan bermati-matian menjawab peperiksaan . apa-apa pun saya nak cakap GOOD LUCK AND DO THE BEST =) . tahun depan giliran saya pula bermati-matian . maaf la post kali ini agak pendek . Sekian Terima Kasih . Maafkan saya lagi sekali jika post ini tidak menarik . yang buruk datangnya dari saya , yang baik dari Allah . Bye <3 p="p">

Thanks kerana membaca entry Mai.If suka like la ^_^

0 like this:

Post a Comment