Thank you :D

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday 28 January 2012

Cuti Tahun Baru Cina


Hai semua hari ni mai nak cerita pasal cuti tahun baru cina ni!!!aaah besok sekolah tidak!!!!but the way nasib baik kerja sekolah dah siap.agaknya2 apa yang saya buat masa cuti ni?

1.online facebook,twitter n blog(wajib)
2.buat kerja sekolah(wajib)
3.jaga adik aku yang comel ^_^
4.tengok tv
5.baca surat khabar
6.jemur baju,lipat baju
7.macam2 lagi la

dah lama mai x update status kat sini kan!!!

kalau cikgu tanya apa alasan anda tak buat kerja sekolah.....apa agaknya anda nak jawab
jawab je macam ni 
cikgu,saya ada banyak kerja nak buat ........
cikgu,saya tolong mak saya buat twitter
cikgu,saya update status kat facebook,twitter n blog

TOLONG JANGAN IKUT ALASAN INI ^_^


Thanks kerana membaca entry Mai.If suka like la ^_^

0 like this:

Post a Comment